Aiaelu

Pealtkuuldud vestlus:

Pangaasiuse kasvatajad lõunalauas, oma arust omavahel: Ei tea, millal Pangaasius lasteaeda magama jääb? Polegi nagu midagi öeldud selle kohta …

Pangaasius kusagilt eemalt, väga selge diktsiooniga: Mina magan öösel, siis kui ikka pälis pime on!

*

Aga kuna tegelikult läheb lasteaias praegu (st pärast seda, kui me Pangaasiusega kokku leppida taipasime, et rõõmsa näoga on sinna õigupoolest palju ägedam jääda kui karjudes) väga hästi (Huvitav, seal oli nii tole, nagu ütleb asjaosaline ise), toimub esimene lõunaunekatsetus ilmselt juba homme.

*

Õhtusöögilauas:

Proua ema: Pangaasius, otsime siis pärast sööki lammas Miki üles, saad ta homme kaissu võtta lasteaias.

Ploom: Minul oli ka alguses selline võimalus … ma olin päris kurb seal ilma teieta. (Lapsevanema hoiatavat pilku nähes) Mis on? Kas tal on juba tehtud see otsus, või võib veel mõtelda?

Proua ema: Tehtud, tehtud.

Pangaasius, ägedalt: Ei, Ploom! Mulle juba pandi see unetäpike käe peale, et mul oleks hia uni! Ja et mul oleks soe seal magada!

 

Lisa kommentaar